E penn kentañ ar bloavezh skol hon eus labouret war an tredan. En em savet hon eus goulennoù : penaos e vez enaouet ar gouloù ? Pelec’h e tremen an tredan ? Eus pelec’h e teu an tredan ?

Au début de l’année scolaire nous avons travaillé sur l’électricité. Nous nous sommes posé quelques questions ? Comment allume-t-on la lumière ? Par où passe l’électricité ? D’où vient l’électricité ?

Kroget hon eus gant danjerioù an tredan. Diwall gant implij an tredan. Nous avons commencé par parler des danger de l’électricité. Attention en la manipulant.

img Les dangers de lélectricité trace écrite 1

Klasket hon eus enaouiñ arglogorenn gant ur pod tredan. War lec’h enaoiñ ar glogorenn gant ur pod tredan pa vez pell an hini-gentañ eus egile (gant neudoù tredan)

Nous avons essayé d’allumer une ampoule avec une pile puis d’allumer une ampoule avec une pile quand celles-ci sont éloignées l’une de l’autre (avec des fils électriques).

Treset hon eus an arnodadoù-mañ. Nous avons dessiné ces expériences.

A benn ar fin klasket hon eus penaos sevel ur c’hoari tredan gant neudoù, pod tredan, klogorenn hag ur plankenn koad. Ar pal eo lakaat an ailhedenn da dremenn an hent hep enaouiñ ar gouloù. Finalement, nous avons cherché comment fabriquer un petit jeu électrique avec une ampoule, des fils, une pile et une planche en bois. Le but est de faire passer l’anneau par le circuit sans allumer l’ampoule.

img004

Hag er fin, hon eus savet ha lennet ar gentel. A la fin, nous avons écrit et lu la leçon.

img008