Deuxième jour, la veillée - Ar veilhadeg

D’ar meurzh d’an noz hon eus heuliet gant Awen ur veilhadeg kanaouennoù ha kontadennoù. Istorioù korriganed plijus bras ha mojenn lenn Brennilis (gant korriganed enni ivez). Le mardi soir, nous avons suivi une soirée contes et chansons avec Awen. Des histoires de Korrigans très intéressantes et la (...)

Troisième jour à Brasparts - Trede devezh e Brasparzh

Hiziv omp bet d’ar c’hoad da glask loened bihan. Kavet hon eus kalz a amprevaned hag un tousog. Kalz a gevnid ivez. Goude-merenn e oa poent sellout pizh ouzh al loened ha c’hoari er sal sport, n’oa ket brav an amzer. Graet hon eus redadeg ar gevnid, c’hoari an tog gant delioù ha c’hoari al (...)

Première journée à Brasparts - Devezh kentañ e Brasparzh

Erruet omp mat e Brasparzh e lec’h an amzer e oa a benn ar fin brav. Staliet hon eus e-barzh ar greizenn ha kejet hon eus gant Stephane a oa oc’h ober war hon dro e-pad an devezh. Klasket hon eus delioù tro-dro ar greizenn, bleunioù, kalz a livioù ha balet hon eus e-barzh ar c’hoadeier. Bremañ eo (...)

La P’tite Fabrique

Au mois de mars, les élèves de GS-CP et de CE1-CE2 ont travaillé le bois avec enthousiasme pour fabriquer et décorer des jeux et un garage pour voitures, avec l’aide de Catalina et de Sabine (intervenantes de la P’tite Fabrique). Ils ont appris à utiliser plusieurs outils et ont pu scier, poncer, (...)

Mont d’ar sinema e brezhoneg- Sortie cinéma en breton

Aet eo ar c’hlas d’ar sinema d’an 29 a viz genver. Gwelet hon eus « Ar valaeadenn war valaenn » (lennet er c’hlas en a-raok) ha 2 istor bihan all. Laouen ea ar vugale tapout ar c’harr-boutin, ar wezh kentañ evit bugale zo, ha gwelout ar filmoù-bevaat. La classe bilingue est sortie au cinéma le 29 (...)

An Tad-Kozh Nedeleg - Le Père Noël

E miz Kerzu, deuet e oa an Tad-Kozh Nedeleg er skol. Roet en doa profoù evit ar c’hlasoù hag ar vugale. En distro o doa kanet ar vugale… Ha leun a bokoù d’an Tad-Kozh Nedeleg ! Le Père Noël est passé par l’école en décembre. Il a donné des cadeaux pour chaque enfant et pour les classes. En retour, les (...)